Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
NSA ᵔᴥᵔ


Credit



Full Edited : bbBunny93
Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Aku tak bodoh.
Saturday 15 June 2013 | 11:15 | 0 comments
Hi gais! *tiup habuk sat* hahaha lama gila tak mengupdate pape kt blog aku ni ha, kenapa? ok, bukan sbb busy pun :p lupa password k -.- teruk kan? hahaha wtv. okay haaaa sepanjang tak mengupdate ni, mcm mcm dah jadi kt aku. eh? yup, aku pindah sch. haa jeng jeng jeng! eleh, pindah dato harun je. bukan jauh pun, saja je nak tukar angin, last year sch kan? hohoho

ok back to the topic, act harini nak post psl 'AKU TAK BODOH' haa kenapa? ok mcm ni lah eh, tbh aku mmg tak suka libatkan orang ketiga keempat kelima keenam dalam relationship aku. kenapa? sbb dorang ni bukan boleh settle masalah aku, tapi menambahkan masalah aku yg sedia ada tu. menyemak fhm menyemak? oh btw, thanks lah kepada para haters yg tak hbs hbs dok stalk aku sibuk nak ambik tahu hal aku, aku hargai sgt.... ha ha ha. *tangan di bahu mata ke atas*

oh yeah, utk awak lah eh. awak tu lah yg selalu sgt tweet tapi tak mention tu, thanks lah sbb selalu ambik tahu psl aku. eh? hahaha over pulak. tak lah, thanks sbb nasihat nasihat awak tu. nasihat eh? entah lah. act, awak tak rasa pun apa yg kita rasa wak, kalau awak nak cakap yg awak dah terkena dulu, act kita rasa lagi teruk drpd tu. so awak takyah lah konon nak nasihat ke apa eh? kita sbnrnya takdelah bodoh sgt. ok maybe awak nampak kita mcm asyik salahkan orang lain kan? act tak. kita salahkan dua dua pihak. sbb apa? pokok, kalau tak ada angin, dia tak goyang. bertepuk sebelah tangan tak berbunyi :)

haa, lg satu, psl ex madu awak tu. maybe awak defend dia. tp awak tau tak mcm mana rasa sakitnya bila ada perempuan lain a.k.a ex bf kita dok mengharap, sayang, rindu kt bf kita? ok imagine lah ye, ce imagine jap, awak kt tmpt kita, ada sorang perempuan yg gaya dia mcm dah sepuluh tahun kenal, bercinta dgn bf kita, lpstu mcm kita pulak yg rampas bf kita, padahal dia tak sedar, dia yg perampas, lpstu dah break, dah dekat setahun, tp still duduk situ mcm orang tak betul, dok mengharap kt bf kita. dalam masa yg sama, mengharap kita break dgn bf kita, apa awak rasa? sakit tak hati? jangan tipu diri sendiri, kalau sakit, ngaku je :) maybe awak nmpk mcm kita yg salah, tp act awak tak tahu cerita sbnr. malas lah nak screenshot ke menda sbb tak nak malukan sesiapa kan? siapa yg makan cili, dia lah terasa pedasnya :)

ok lah wak, dalam hal ni bf kita tu mmg salah sbb dok menggatal dgn perempuan lain, tp sbnrnya kita tak bodoh lg takleh fikir mana yg betul, mana yg tak. maybe awak nmpk kita mcm tuduh perempuan perempuan tu je, sbb kita tweet kan? ye lah, dgn bf kita tu kita boleh txt call dia marah marah. dgn dorang tu? sendiri fikir lah eh? ok lah, malas nak cakap banyak. skrg ni kita rasa, kita tak pernah pun kacau hidup awak kan? so kita rasa awak dah boleh stop kot, dok heboh tweet psl kita :) kita tahu apa yg kita buat. and yeah, awak tak ada kt tmpt kita, awak belum rasa mcm mana sakitnya bila ada perempuan lain yg mengharap kita tak kekal lama dgn bf kita :)

ok untuk awak awak yg berkenaan tu, ubah lah diri tu. move on lah sbb awak boleh kalau awak nak. awak takkan kemana mana kalau dekat minda awak, awak set yg awak tak nak move on. ingat, kalau mmg jodoh awak dgn dia, lama mana pun dia tinggalkan awak, jauh mana pun dia lari, dia tetap akan balik dgn awak stop mengharap, move on lah eh? hati awak tak sakit, hati kita tak sakit, takkan ada yg terluka. yayy! ok itu je, sorry kalau ada terkasar bahasa ke pe ke. oh lagi satu, kalau tak tahan makan cili, jangan makan cili bnyk sgt, kang mcm apa dah kepedasan. hehehe ok bye :)